Tilaa

Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?
Saat vahvistusviestin sähköpostiisi heti, kun tilauksesi on rekisteröity. Sen jälkeen Asiakaspalvelumme lähettää mahdollisimman pian tilausvahvistuksen ja tilauksen toimitusajan sähköpostiisi.

Rahat on vähennetty tililtäni, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini?
Tarkista, etteivät vahvistusviesti ja/tai tilausvahvistus ole menneet roskapostikansioon. Verkkotunnus roswi.fi tulee hyväksyä ei-roskapostiksi, jotta viestit eivät mene roskapostikansioon.

Jos et löydä viestejä roskapostikansiostasi, voit kirjautua verkkokauppaan ja tarkistaa tilauksesi statuksen. Voit myös ottaa yhteyttä meihin, niin autamme sinua.

Miten toimin, jos haluan täydentää tai muuttaa tilaustani?
Ota yhteyttä meihin, jos haluat täydentää tai muuttaa tilaustasi. Mikäli tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voimme täydentää sitä.

Miten toimin, jos haluan perua tekemäni tilauksen?
Soita meille mahdollisimman pian, jotta tilaustasi ei ehditä lähettää. Tavoitat meidät numerosta 08 505 665 00.

Saan virheilmoituksen tilausta tehdessäni – miten toimin?
Ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua.

Miten näen tekemäni tilauksen statuksen?
Näet tilauksen statuksen kirjautumalla verkkokauppaan ja valitsemalla Omat sivut.

Mikä on tilauksen toimitusaika?
Jos tuotteet ovat varastossa ja teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 11.00, lähetämme tuotteet samana päivänä. Ei varastossa olevien tuotteiden toimitusaika näkyy Asiakaspalvelumme sinulle lähettämässä tilausvahvistuksessa.

Mistä tiedän, että Roswi on lähettänyt tilaukseni?
Voit kirjautua verkkokauppaan ja seurata tilauksesi statusta kohdassa Omat sivut. Voit myös seurata lähetyksen kulkua kollinumeron avulla.

Mistä saan apua laskutukseen liittyvissä kysymyksissä?
Lähetä laskutusta koskevat kysymykset osoitteeseen info@roswi.fi. Vastaamme mahdollisimman pian.