Palautus ja reklamaatio

Haluan tehdä tuotereklamaation. Miten toimin ja mitä takuita tuotteella on?
Pahoittelemme, että sinulla on ollut hankaluuksia tuotteemme kanssa, ja teemme parhaamme korjataksemme asian. Tarvitsemme tiedot reklamoitavasta tuotteesta, kuvauksen viasta sekä sinun yhteystietosi voidaksemme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

Tuotetakuu kattaa yleensä materiaali- ja tuoteviat. Takuuaika vaihtelee tuotteen mukaan.

On hyvä tietää, että monet tuotteemme ovat korjattavissa ja tavallisimmat varaosat löytyvät varastostamme.

Haluan palauttaa tuotteen tai lähetyksen. Miten toimin?
Pahoittelemme, jos olet saanut väärän tuotteen. Ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua.

Tarvitsemme palautettavan tuotteen tilausnumeron, kuvauksen siitä mikä on mennyt vikaan sekä sinun yhteystietosi voidaksemme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

Haluan tietää palauttamani tuotteen statuksen, miten toimin?
Jos olet lähettänyt meille tuotteen ja haluat tietää kyseisen palautuksen tai reklamaation statuksen, lähetä sähköpostia tai soita meille, niin autamme sinua.